tirsdag 8. juni 2010

Forklekjole til søte Isabel...

Datteren til en veninne av meg har akkurat fylt ett år, og på lørdagen var vi invitert i storslått hageselskap med nydelig vær og deilig mat.  Kvelden før tok jeg og sydde en kjole som vi hadde med til bursdagsbarnet.

Kjolen har jeg sydd av ett dynetrekk jeg fant på loppis for en stund siden. 


Sånn ser den ut bake og den kan brukes på begge sider...


Her er enda en variant. Som jeg fortalte sist så har jeg fått skikkelig blod på tann når det gjelder å sy barneklær. Jeg har sydd hver kveld nå, så nå er jeg klar til å begynde på forklekjole nr 5. De er så morsomme å lage for alle blir så veldig forskjellige fra hverandre. Jeg har meldt meg på Jessheimdagene i august, så her er det bare å henge i å sy!

2 kommentarer:

  1. Så fine kjolene blir. Det er virkelig inspirerende å se hva du får til.Hadde ikke jentene mine vært så store skulle jeg kjøpt en sånn av deg på Jessheim. Monica :)

    SvarSlett
  2. Hei. Her var det mange fine ting og ideèr. Du er da så kreativ at jeg sjelden har sett maken! Er ikke i tvil om at den gamle campingvogn vil bli fin. Lykke til med alle dine prosjekter! Hilsen gammel campingvogn eier.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin