mandag 26. oktober 2009

Endelig tilbake og loppefunn...

Da var jeg endelig tilbake i bloggeland. Jeg og prinsen har vært på tur helt alene til Sunnmøre for å hilse på besteforeldre, tanter, onkler og venner. Vi reiste med tog og det var bare superkoselig og vi var sååå heldige med været! Hjemme har det regnet i månedsvis sier de men når vi kom skinte solen som bare det!!! Det ble en tur med overnattinger både her og der. Og tenk, jeg fikk møte en kjempegod venninne som jeg gikk på kokkeskolen med og som jeg også bodde sammen med. Vi har ikke hatt kontakt på hvertfall 13-14 år tror jeg. Det var så gøy å se henne igjen og heretter må vi bare holde kontakten for kjemien var der definitivt ennå!!!

Nå i helgen har jeg hatt besøk av en god venninne, Emma fra Sverige. Henne har jeg jobbet sammen med i flere år på en restaurant på Aker Brygge. Henne har jeg heller ikke hatt noe særlig kontakt med på 3 år, så det er jammen tiden for gjenforening! På lørdagen dro vi ned bakken på det lokale loppemarkedet mitt. Der fant vi mye fint. Og her er de fineste tingene som jeg fikk med meg:



Helt ubrukte sko fra Bianco. Er de ikke dødsfine vel???



Denne toppen. Er usikker om den er vintage men den har hverfall stilen...



SE!!! De matcher!!!



En liten gammel ryggsekk til lille prins som snart skal begynne i barnehagen...



Dette nydelige bildet ble også mitt...



Litt skoleplansje-preg på dette synest jeg...



Dette dynetrekket i deilige grønnfarger skal bli til noe fint en vakker dag...


Dette er noen av loppefunnene. Ellers så ble det ett brodert bilde med svaner, 2 nattkjoler, en kosebukse, ett heklet lappeskjerf, en fin veske + at Emma fikk seg en kjempefin kjole, lusekofte, tinnfat og 2 vegglysestaker. Alt betalte vi 150 kr for så vi gikk fra loppemarkedet med ett stort, salig glis og var veldig lykkelige begge to!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin