torsdag 1. oktober 2009

Gærne Lene...

Når vi kom igjen fra ferie forrige uke visste jeg at det lå en pakke og ventet på meg på posten. Jeg visste faktisk hva den inneholdt også. Venninnen min Lene er skikkelig dårlig på å holde på hemligheter når det gjelder gaver. Hun er sånn som ringer til deg straks hun har kjøpt julegaven og bare må fortelle hva du får for hun klarer ikke å vente heeeeelt til jul... Det er jo sååååå lenge til... Hun klager alltid på at jeg gir så mye og at hun får dårlig samvittighet, det samme gør jeg til henne. Men nå må jeg bare si at hun har nådd toppen. Hvordan skal jeg klare og matche denne gaven??? Se her hva hun sendte meg...



Dette skiltet er en forsinket bursdagsgave. Det skulle jo holdet det??? Men neidaaaa...



Hun jobber i Toro og sendte med flere poser med de nye matkunst-rettene som lir lansert nå. Vi har allerede smakt på den braiserte oksegryta og den var veldig god! Men se her hva mere som dukket opp i pakka...



En EKTE Tommy Hilfigher jakke!!! Foret med den skjønneste pusepelsen inni!!!



Den er så myk og god! Litt stor, men det gjør ingenting. Mannen ble kjempeglad for da må jeg dele den med han!


Og ikke nok med det. Det var også ett par splitters nye sko. De var desverre litt smale for meg men har tenkt å ta de med til skomakeren for å blokke de ut...

Sånn, da har dere fått en liten smak av min herlige, gærne venninne Lene...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin