mandag 6. september 2010

Velkommen inn til mammas galleri!

Heia alle sammen! 
Nå har jeg og lille gull vært hjemme på Sunnmøre noen dager og truffet familien og mange av mine venner. Herlig!!! Spesielt herlig når solen har skint fra skyfri himmel siden vi kom hit. Eneste jakken jeg tok med meg denne gangen var regnjakke. Kanskje det som er trikset???
I helgen hadde mamma bestemt seg for å ha åpent galleriet sitt. Det ligger i mine besteforeldres hus, like nedom huset som jeg har vokst opp i. Her er det bare idyll i fra en ende til annen og i hver eneste krinkelkrok. Bare bli med og ta en titt!


Her er trappen ned fra vårt hus og inngangen er så vakkert pyntet.


Her blir galleri-gjestene servert gratis kaffe og kaker! bildene henger til og med på utsiden av huset...


Gangen er bare retro-heaven for meg! Bare stig på. Her henger det bilder i hvert eneste rom...


I spisestuen står det en restaurert spisestue med seilbåter som er malt på stolryggene. Flinke mamma har også akkurat gitt ut en ny bok. Den vesle grå mannen som hadde gløymt fargane. Den skal jeg komme tilbake til senere!


Nydelig sirkusbilde...


Dette kan jeg drømme meg bort i...




Min kusines, Katrin Berge, vakre bilder...        

  






 

 
Som dere kanskje skjønner, så finnes det noe for enhver smak. Til og med masse fine "lopper"!


Og jeg fikk min egen lille avdeling der jeg kunne vise frem kjolene mine.


Søte kjoler og myyyyke kosekluter...




Jepp! Dette var en liten smakebit av mammas galleri. Håper dere har hatt en fin tur!


3 kommentarer:

  1. Takk for turen.
    Nydelig galleri og nydelige bilder.
    Kjolene dine er bare helt nydelige.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Åh... ej vart heilt lei mej når ej såg meldinga di frå dej på bloggen min... Ej so va vekke dinne helga da!! Ej he våre på juleutstilling ned i bestemorhuse dokka. Kjempe koseli me god prat, fine bilder og kaffi og julemanna...:)

    Hadde vore kjempe kjekt å truffe dej, Janette! Det MÅ vi prøve å få til en anna gong. (Å kjolane va superfine!!! )

    Gode klem

    SvarSlett
  3. Ja synd at vi ikkje fikk møtast, men vi teke det helt sikkert igjen en anna gong! Håpe dokke he det fint!
    God helg!
    Stor klem!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin