søndag 31. mai 2009

En deilig pinse!



Ja, for en fantastisk deilig pinse vi har hatt! Nydelig vær og bare vært kos hver dag! Nesten alle måltidene har vi hatt ute. Deilig frokost på terrassen i dag tidlig med syrener på bordet. Jeg synest det er så fint å bruke skikkelige norgesglass som vaser. 
I går fikk jeg mannen med til Drammen for å dra på Stoff og stil. Han var noe skeptisk må jeg si. Og sa til meg at jeg IKKE måtte fortelle det til kompisene at jeg hadde fått han til å stå tidlig opp på en lørdag(!!!) for å reise i 11/2 time, bare for en vanlig stoff-butikk!!! Jeg sa bare: "Bære vent! Du hekje peiling!" Og jeg må bare si WOW!!! For en butikk!!! Han hadde ikke peiling, og det hadde visst ikke jeg heller... Det var så gøy! "Du må dra mej ut før ej kjøpe heile butikken!!!" De hadde såååå mye fint også var det såååå billig! Jeg vet bare at jeg skulle ha vært mer forberedt på hva jeg skulle kjøpe. Nå sitter jeg bare å blar i katalogen og sier "det vil ej ha, og det vil ej ha..."  Men uansett, ble det jo ganske mye jeg kom hjem med. Hva jeg skal bruke det til får tiden vise...  Jeg var hvertfall veldig lykkelig når jeg gikk ut derfra... Hihi!!! Etterpå gikk vi på Strømsø-markedet. Der var det myyyyye fint! Det ble to fine lampetter også fant jeg 12 heklede serviettringer. 


Dette brettet fant jeg på Åhlens... Det var så søtt. Måtte bare ha det så mannen kan servere meg frokost på sengen hver søndag... :)

Min favorittskive...

Disse her fant vi to av på markedet vi var på... Vet ikke helt hvor de havner ennå, men opp skal de!!!

De fine hekla serviettringene. Lilla fioler... (og litt uklart bilde...)


I dag fikk jeg så lyst til å dekorere lys. Det var skikkelig gøy, altså! Og skikkelig enkelt!!! Også ble det såååå fint! Veldig, veldig fornøyd!!!

Jeg hadde 6 sånne...

Nå har jeg laget 3 sånne. 3 til er på vei...

Må bare vise hva jeg sitter å koser meg med i skrivende stund... NAM!!! Mannen og stesønnen er ute på marken å leker sporty. De spiller badmington...

Jeg ønsker dere fortsatt en riktig god pinse!


1 kommentar:

  1. Åååå, kjære Janette! Du e så FLINK! Så talentfull og kreativ! Ej likte kjempegodt det lyset du hadde lagd med fuglemotiv på..nydelig..og det hjertet med bilde av hunden og gutten på..nostalgisk! Å gensaren til Adrian va fantastisk søt! Du måkje miste piffen om du finne ut at du burde flinkare både på det eine og det andre..sånn e vi vel alle?? Man må bere kjøre på me den man faktisk e dritflink til!! Åså forsøke å bli litt bedre på det andre kanskje etterkvart. Men det e så viktig å reindyrke det man kan og he sjølvtillit på. :0) Ej håpe ej en gong fe anledning til å sitte på Blå med dej en gong igjen, å være stolt av syskenbarnet mitt som e so dyktig og snill! Du e so omsorgsfull og EKTE! Og det gjenspeilast i det du laga..derfor syns vi alle som fe et smykke eller ka det skulle være av dej, at det e noke heilt spesielt med den tingen..fordi du he laga den..med sjel. :0)
    Det va ikkje bra å høre om Lene som he operert å ligge i 3 mnd, ho e ei kjempegrei jente so ej ikkje kjenne so godt men som ej he fått meget sansen for dei gongane ej he møtt ho! :0)
    Du veit å ta vare på vennane å dine nærmaste du..
    Stoor klem fra Katrin

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin