onsdag 27. mai 2009

Shopping og fotpleie...

I går hadde jeg og skatten en koselig dag på lørenskog. Mamma (jeg, altså) fikk fotpleie og det var såååå herlig! Jeg bare vet at det ikke skal bli like lenge til neste gang. Etterpå ble det shopping. Ble visst mest til lillemann. Jeg har vært så frustrert over barneklær for tiden. Synest det finnes så mye fresht til jenter, mens til gutter er det bare gjørmefarger. DET ER SÅÅÅÅ KJEDELIG!!!Men uansett, i min frustrasjon så gikk jeg på Bogerud for å kjøpe garn. Her skal jeg jammen begynne å designe freshe gutteklær selv, tenkte jeg... Tenker at jeg skal hekle en genser i grønt og hvitt med lyseblå detaljer. Vi får se hva det blir til... Ja, ja... Men så gikk vi innom en tur på HM for å bytte noe vi hadde fått i gave. Og det var sååååå mye deilige farger der til gutt. Jeg måtte bare kjøpe myyyyye! Hihi! Det er jo så billig der uansett...


Lille løve... Var ikke denne supersøt vel??? Den er visst designet av en kunstner som heter Camilla Fuchs... Den minner meg om en tegning jeg laget når jeg var veldig liten. Den fikk navnet lille løve...


Søte figurer...


Freshe farger...






Kul shorts og kule solbriller. There is a cool dude in the hood, sier bare jeg...


Denne koselige jungelnattdressen fant vi på Kapp Ahl...


Her skal mamma jammen begynne å designe selv til gutten sin...


Det ble jo litt på mamma også da... Fotkrem, dagkrem, decopagelim til både tekstil og glass og servietter...

Nå skal jeg begynne på mitt freshe-gutteklær-helt-uten-oppskrift-hekleprosjekt... JEPP!!! Uten oppskrift!!! Skal si jeg er litt optimist her jeg sitter... Gled dere til fortsettelsen!

En vakker dag til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin