onsdag 13. mai 2009

Nye blomsterpotter...







Fikk den nye vårkatalogen fra Kid i posten her om dagen. Gjett om der var mye fint!!! Falt spesielt for den franske serien med blomsterpotter og andre ting i grå bastlignende materiale. Fikk overtalt den skeptiske mannen om at det kom til å bli kjempefint. Så vi suste oss avgårde til nermeste Kid-butikk, men jammen har det gått unna! Bare noen få blomsterpotter igjen og en magasinkurv. Og jeg som skulle hvertfall ha to... En på kjøkkenet og en på do (til mannens blader...) Var visst ikke bare jeg som likte den serien... Ja, ja... Jeg fikk jo litt, da, så kommer det vel inn igjen i butikken etter hvert... Det ble hvertfall veldig fint med blekrosa crysthantemum (ble det riktig skrevet???) i. I den andre ble det søte nelliker. 
Fantastisk vær i dag, lurer om jeg skal ut i hagen å prøve meg på å luke i staudebedet. Har aldri gjort noe sånt før, men øvelse gjør vel mester, tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin