tirsdag 19. mai 2009

Vår lille søtnos skal døpes...


I dag holder jeg på med forberedelser til dåpen vi skal ha på torsdag... Ordner med pynt på bordene og litt mat. Her er ett av bordene nesten ferdig pyntet. Mangler bare blomster i alle de små vasene. Det er jo greit å få gjort mest mulig på forhånd! Skal prøve å huske å få tatt bilder av de ferdig pyntede bordene så dere får se! Ellers så har jeg funnet frem en del skåler og sånt som vi skal bruke på buffeten. Det dukket opp noe som jeg nesten hadde glemt at jeg hadde funnet på loppis for en stund siden.



Ett kjempefint sølvfat med todelt glasskål...



Og se denne nydelige terrinen jeg fikk for bare noen kroner...



Nyyyydelig...



Med 2 skåler til...

Her blir det noen travle dager. Men dere hører vel fra meg etter jeg har kommet i gjenge igjen. Håper dere får noen nydelige dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin