onsdag 7. april 2010

Sukkersøtt...

Vel overstått påske! Her i huset har det vært en kort, men veldig koselig påskefeiring. Vi har endelig kommet i gang med forskjellige maleprosjekter som har stått og ventet på oss en stund. I går var det denne kommoden som jeg helt hadde glemt bort i garasjen som fikk seg noen strøk maling. Den har fått plass i gangen sammens med den fiiiiine stolen jeg fant på loppis.


FØR...

Trommevirvel...
*
*
*
TADAAAAA!!!

ETTER! 
Her snakker vi sukkersøtt, altså! Som søtt, klissete, rosa sukkerspinn på tivoli. Og jeg elsker det!!! Jeg måtte spørre mannen om han synest det ble litt vel mye søtsaka i huset nå, men han synest det er helt flott og at det passer til huset. JIPPI!!! Så da fortsetter jeg bare å dure frem i min søte, pastellfargede verden...


Disse knottene smeltet hjertet mitt aldeles. De fant jeg på Indiska når vi var i Sverige på litt påskeshopping. De hadde bare to igjen, så jeg håper jeg kan finne flere så jeg har til de to andre skuffene også. Visst ikke blir det sikkert fint med hvite vanlige også.



Etter en tur på Plantasjen her om dagen fant jeg denne vakre roseplanten. Den er ca 70 cm høy og blomstrer som bare det. 


Vakker, ikke sant?


Nei, nå får jeg komme meg opp av sofaen. Malerkosten kaller. Dere får vel se flere prosjekter etter hvert!

Ha en fin kveld!


1 kommentar:

  1. Du altså! Du kan å trylle!! Kommoden var heilt Janette!!;) Veeeeldi fin! Og ej fekk lyst på sukkerspinn....(nam..)
    Gler mej til å få sjå neste prosjekt!Ha ei fin helg!:)

    Goooood klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin