søndag 11. april 2010

Velkommen til en ny verdensborger og heklet converse...

Fredag var det stor lykke i familen når vi våknet opp med en koselig melding på telefonen. Lille, vakre Mikkel kom til verden kl. 00.42. Jeg som har blitt så sentimental etter at jeg selv ble mor måtte felle noen lykketårer her og der utover hele dagen. I dag fikk vi endelig reise avgårde for å hilse på det nye familiemedlemmet. Så da måtte vi selvfølgelig ha med oss noen gaver. Dette teppet fikk han for ett par uker siden. Jeg klarte rett og slett ikke å vente lenger med å gi det bort. Han fikk også en kjempesøt sparkebukse som jeg har glemt og ta bilde av og disse kule, heklede "converse"-skoene.


Jeg satt oppe til kl.3 i natt for å få de ferdige. Med en flaske rødvin, litt M&M´s i en skål  og koselig kjærleiksfilm på tv (og mann og barn til sengs) gikk klokka litt for fort. Jeg som alltid er så trøtt om kveldene var lys våken og kunne gjerne ha heklet ett par sko til.


Heldigvis var jeg fornuften selv og gikk og legge meg...


...Det var jeg glad for når jeg våknet i dag tidlig... Hjeeeesp...


Det har vært så fantastisk vær i helgen og våren har virkelig kommet. Jeg er veldig, veldig glad for at vinteren er over for denne gang!

1 kommentar:

  1. Du altså! Så stilige "sko"!! Eg seier det igjen! Du er så flink at alt du tek i vert "gull" :)
    Ha ein kjempeflott dag, Janette! ;)
    Klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin