søndag 30. mai 2010

Jeg, en kul camper?

I dag har jeg vært litt gæern og invistert nesten alle feriepengene mine i en gammel campingvogn fra 1976. En MKP Grandesse, produsert i Danmark. I og med at jeg hadde bursdag på tirsdag så tenkte jeg at jeg kunne unne meg litt ekstra. Hihi! Og det kommer jo resten av familien til gode også. Dessuten ble den lagt ut for salg på selveste 25.mai, min bursdag, så det MÅ være ett tegn fra oven! Det var rett og slett skjebnen som ville det sånn. Akkurat som skjebnen ville at jeg og mannnen min skulle finne hverandre! Ekte kjærlighet kaller man sånt! Hehe!


Her er den. Mitt vidunder! Å herlighet ka vi ska kose oss!!! Er den ikke supersøt vel??? Det kiler i magen hver gang jeg ser bilde av den. Jeg gleder meg såååå til neste søndag, for da skal vi hente den!


Ikke så veldig spennende inni. Men bare vent!!! Her skal det males, pusses og syes. Hohoi, så jeg skal stæsje og dille her! 


 


  
Har allerede vært inne på Stoff og Stil og tatt meg ut en palett av stoffer og farger. Jeg tror det kan bli noe sånt i denne dur.

Åhhh... Det er leeeeenge til neste søndag...



3 kommentarer:

  1. Gratulere, Janette! :) Både me dine 38 og med campingvogna! Den va råkuul og ej gleda mej til å sjå ka du skal trylle innvendes! :)
    Caminglivet er hææærli! Spesielt meda en he små unga. Vi hadde ei pittelita campingvogn i monge år. Det vil seie. Vi begynte med fjelltelt, også fekk vi oss combicamp og til slutt ei mini vogn på 3,5 meter.Når vi hadde rigga oss til for natta, måtte ingen finne på å stå opp igjen... for då måtte hunden flytte sej og då vakna dei andre:) Thi hi:) moooonge kjekke minne frå den tida... I fjor va det telt igjen... men det blir ikkje gjort opp igjen! Fysj så kaldt!:)
    Ha en fine mandag kjære deg!

    God klem

    SvarSlett
  2. Kuul vogn :)) Blir spennande å sjå kor den blir når du fe "pussa" den opp :)
    Kanskje vi sjåast om 14 dg. Eg og Stine kjem kanskje nedover :)
    Klem Elin

    SvarSlett
  3. Ho hooo....! Gratulere med vogna!! :) Den vet jeg allerede kommer til å bli fantastisk fin innevendig, for å pusse opp og stæsje kan du Janette :D

    Klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin