onsdag 24. juni 2009

Jeg er forelsket!!!


Ja, det er jeg!!! Både i mannen min og i dette fatet. Tenk så snill han er som ga meg dette i sommergave. Smeeeelt...


Nyyydelige farger...


Helt min smak! Det er fra Steninge slott...

Nå må jeg jammen pønske ut en fin sommergave til han! Hva skal det bli mon tro...? Snart har han bursdag også. Har invitert masse folk til sommerfest her. Han blir 39, så må feire siste året som 30-åring! i fjor fikk han seg en kjempefin tatovering, designet bare for han, når vi var i Barcelona. Hva kan slå den gaven? Om noen har ett eller flere forslag er det bare å skrive!!!

Nå er det snart natta for meg...

Sov godt alle sammen!!!


2 kommentarer:

  1. ..nydelig fat!! So snill han Arne e..det e viktig å gi kvarandre små oppmerksomhete i form av vakre ting som en veit den andre vil digge! ..et søtt kort eller frokost på senga..eller overraske med middag å levande lys..det e so undervurdert slike ting! Hm...tips til gave til Arne..hm, hm, hm..no kjenne ej ikkje Arne so godt enda å ej syns ofte det e vanskelig me gave til guta og manna..! Men dei e jo ganske enkle vesen i forhold til oss jente..hihi! Kanskje du kan bake favorittkaka hans..eller lage han den mest fantastiske lunsjpakken til jobb?! Åso legge du ved et romantisk kort.. :0) En trenge jo ikkje alltid å vise kor høgt en sette pris på andre i form av ting.. sjøl om det e monge fine ting som personen kunne blitt gla for :0)

    Ej e sikker på at du finne på noke veldig bra!
    Det e so koslig å komme inn her å lese om ka du he gjort å alle dei fine bilda du legge ut..ej begynne å drømme om hus å heim merka ej.. :0)

    *suss*!

    SvarSlett
  2. Så flott fat da! - Javisst er jeg helt fersk i denne blogg-verden. hihi

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin