lørdag 20. juni 2009

Hei, hei!

I dag har jeg, mannen min og skatten min vært på farten helt fra morgenen av. Det startet med loppis rett nedi gata her. Det er ikke så lenge siden vi flyttet hit, så hele tiden har vi sett at det har stått ett gammelt skilt ned i bakken her. Jeg har vel tenkt at det er ett gammelt ett som de sikkert har glemt å plukke ned etter loppisen var ferdig. Men så tok vi og kjørte bortom bare for å se. Og der vettu, der står enda ett skilt med loppis og at det er åpent hver lørdag og hver onsdag!!! Himmelen!!! Tenk da!!! Jeg kan gå på loppis hver lørdag og hver onsdag!!! OJ, OJ!!! FARLIG!!! Fikk med meg noen stoffer, broderte bilder og en settehylle. Det var så gøy å lage, så fikk lyst på en til. Vet ikke hvor vi skal ha den. Kan jo hende jeg gir den bort også... Får se... Etter loppisen fikk mamsen komme seg til sin yndlings-frisør. Han friserte etter alle kunstens regler og ga meg kort pannelugg. Deilig å digge seg selv i 2 timer med medbrakt sandwich, caffe latte og en haug med sladreblader! Så bar det til Sandvika storsenter for å finne dåpsgave og så jeg skulle få gå en tur innom Søstrene Grene. Det er så mye fint der!!! Fikk med meg 2 kjempefine esker med roser på og litt smådill. 
Ellers så styrer jeg med litt forskjellige prosjekter om dagen. Driver og maler en bokhylle og ett symaskinbord. Så driver jeg og pynter på en kjedelig kjole jeg kjøpte i fjor. Tror den kan bli fin om jeg får til sånn jeg ser for meg. Skal legge ut bilder når det blir ferdig.

Her kan dere se hvordan tavlen som jeg laget forrige uke ble...

...Med ord for dagen...


Kjøpte wallstickers på Panduro her om dagen

Som jeg festet på døren i gangen...


Tenk, dette er hjemmet vårt. Jeg sier det til meg selv hver dag hvor glad jeg er for at vi tok sjansen og flyttet ut fra byen. Skal nok vise dere flere bilder av huset vårt etter hvert!

Så må jeg få gratulere pappaen min med 59 års dagen. 
HIPP, HIPP, HURRA!!!!

Ha en deilig kveld/natt!!!

1 kommentar:

  1. So fin den ramma vart - ei tavle! Kjempelurt altså! OG eg håpe du vinne konkurransen! Dissa putene såg akkurat ut som noke du kunne laga :0)Oioi, loppis kvar lørdag OG onsdag?? Det kan være litt farlig, ja, men gøy!! :0D Lenge sia ej he vore på loppis sjøl her i Bergen..må finne et snart :0) Endelig he ej en fridag fra jobb på Aura (som går ganske bra!) og kan sjekke ut ka du drive me om dagane! Ej klare jo ikkje gå ut herfra uten å legge jenn en kommentar kvar gong..alltid ett eller anna fint å kommentere på ..du he monge jern i ilden, sjøl om du he en liti baby å passe på..imponerandes! :0)
    Fint ordtak på tavla forresten, det e so sant..vi leve jo bere én gong so koffor ikkje gjer det beste ut av det :0)

    Nyt dagen, Nenna! ZMAZK! :0)

    *K*

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin