lørdag 6. juni 2009

LOPPIS, LOPPIS!!!

I dag dro jeg mannen og skatten med på loppis. Åhhh... Jeg blir så urolig i kroppen når vi skal på loppis. Nesten som  når jeg skal ut å fly. Jeg er dritredd for å fly, men gjør det likevel. Har faktisk reist jorden rundt med fly. Bra jeg reiste på business, der var det gratis champagne og massasje i setene. Ja, ja. Det var ikke det jeg skulle fortelle om, det var loppis, ja... (Kanskje jeg skulle begynt å tatt meg ett glass champis før hvert loppis...?) Jeg hadde på forhånd instruert mannen om ting jeg er på jakt etter. Som glasskåler med lokk og på stett, tallerkenhylle, skuvseng, lenestoler... Har hatt så lyst på en gammeldags skuvseng til lille prinsen lenge. Og nå når han har vokst ut av vuggen sin, så hadde det passet bra. Han har fått sprinkelseng, altså, men jeg må inrømme at den ser en smule kjedelig ut... Hvertfall. Jeg fant en!!! Og den er kjempefin! Eller, det er den ikke, men det blir den!!! Åhhh! Jeg ble så glad når jeg så den! 100 kr med madrass betalte jeg veldig villig! Ellers så ble det litt annet stash også. For eksempel en hel søppelsekk med duker og forskjellige stoffer. Jeg fant så mye fin, altså! Har så lyst til å begynne og sy puter. Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av kjøpene mine i morgen.

Nå i dag var jeg tenkt å vise dere hva venninnen min fikk i gave fra meg. Hun ringte meg og var så storfornøyd! Jeg er så glad for at jeg kunne glede henne litt. Det er litt trasig å bo så langt fra gode venner når jeg skulle ønske at jeg kunne være der og hjelpt til litt...


Ett hjemmelaget lys...


En koselig hengelykt for telys...


Donald kryssord og bok... Litt barnslig, kanskje. Jeg visste ikke om hun likte å løse kryssord, så da tenkte jeg at noe enkelt som tidsfordriv ville være bra...


En krone-krok... Hun elsker alt med kroner og "diamanter", så denne stod det LENE på med store bokstaver!


Så sydde jeg en fin linpose...


...som inneholdt dette...

Jeg tenker på deg Lene. Håper du snart blir frisk!
Klem, Janette xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin