fredag 14. august 2009

From Russia with love og den nye lysekronen...

Jeg er så heldig som har en svigerbror og en svigerinne som nettopp har vært i St. Petersburg. Jeg hintet om at jeg ønsket meg en Babushka og jammen kom de ikke hjem med en kjempenydelig Matrushka som de sier det heter. Babushka, Matrushka ikke vet jeg... Se så fin den er!!!


Var så nydelige farver på denne her!


Jeg kan huske når jeg satt på kjøkkenet til min bereiste tante Ragnhild og beundret Babushkaen hennes. Jeg tok den fra hverandre og satte den sammen igjen i det uendelige. Jeg husker at jeg ønsket meg en sånn en, så endelig var det en som havnet i mine hender...



Jeg har fortalt tidligere at jeg var innom en butikk her hvor jeg bor som skulle selge ut lysekroner til spotpris. De var mørkegrønne og noen var i en kobberfarve. Formen synest jeg var fin, så jeg kjøpte med meg en og sprayet den hvit. Jeg ble veldig, veldig fornøyd med resultatet...


Sånn var den...


...Og sånn ble den...


Kunne godt tenke meg en feit krystallkrone men foreløpig er jeg veldig fornøyd med denne som kostet meg 200 kr og litt spraymaling. Jeg ble faktisk så fornøyd at jeg dro tilbake og kjøpte en til. Den er fortsatt grønn og jeg vet ikke helt hvor den skal havne ennå...


Nå har vi kost oss her på loftet i hele kveld og sett på So you think you can dance. Det blir tidlig kveld, for i morgen skal til Sverige på shopping.

Ha en fortsatt nydelig kveld!!!

2 kommentarer:

  1. Så pen lysekronen ble! Kommer jeg også over noe slikt blir det kjøpt med en gang. De blir jo ganske så annerledes med hvit farge. Kjempenydelig!

    SvarSlett
  2. WOW! Nydelig lysekrone! Vart kjempefin i kvitt!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin