onsdag 12. august 2009

Pute til søt jente...


I dag har jeg fått sydd ferdig en pute som jeg skal gi vekk til en veldig søt jente som har bursdag snart. Jeg har hørt rykter om at hun skal få litt mer voksent barnerom med bla dongerigardiner. Jeg fikk så mye stoff med mamma, faktisk 2 søppelsekker, som jeg kunne bare velge å vrake i. Der var mye fint inkludert en masse dongeristoff. Så da tenkte jeg på denne jenta at hun måtte få en fin dongeripute til å ha i senga... Den ble ganske fin med den trykte krona og alle diamantene. Også er jeg veldig fornøyd med meg selv siden det er første puta jeg har laget noen sinne. Her blir det muligens stor puteproduksjon fremover! Tror faktisk jeg må lage noen til lilleprinsen sitt rom også. Uten blonder og diamanter blir den sikkert tøff på ett gutterom?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin