onsdag 13. mai 2009

Kassen med det rare i...




Det er mye rart som kommer fram når en pakker ut av kasser som har stått i årevis...


Blandt annet dette bildet jeg lagde når jeg gikk på tegning, form og farge i 88-89. Jeg liker det, kanskje det fortjener en ramme og å komme på veggen.


En akvarell jeg har laget...


Han her var da ganske snackzy...


Disse har kusinen min laget (hun som har laget bambi-bildet). Tenker om jeg skal laminere de og ha de på veggen over komfyren...


Her er en tegning hun har laget til ett eventyr mamma diktet når hun var liten. Det handlet om prinsessen, hesten og den store stygge poteten. Vi er en ganske så kunstnerisk familie, men hun er nok i en helt annen liga enn meg... Hun vant faktisk sølv i en konkurranse hun var med i nå. Visuelt, tror jeg den het... Det var prisutdeling på Grand Hotel og stor stas. 
GRATULERER KATRIN!!! Du er så fliiiink!!!

3 kommentarer:

  1. Ååå, gud....det e flaut å sjå dissa pennetegningane igjen...ej he seriøst ikkje sett dei sia dei hang ut på kafeén heime..*rødme, rødme*! Virkelig ikkje arbeid ej e stolt av! IKKJE stolt av! Plis, plis ikkje heng dei opp! Ej vil heller gi dej et bilde du kan henge opp som ej kan stå for..å være litt stolt av! ... :0)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, ja...! Hihi! Kjekt å bli nevnt å få litt heder å ære her inn! *knis knis*!

    SvarSlett
  3. Og forresten...gud, så deilig han va han mannen du tegna da! Akt modell? Hihi, ikkje fortell Alexander bere! HAHA!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin