mandag 25. mai 2009

Gaver fra mannen, lille skatten og stesønnen...

Når mannen kom hjem fra jobben i dag hadde han med seg gaver til bursdagsbarnet(meg, altså...). Det var som en drøm!!! Det var sushi, sjokoladekake, mine yndlingsroser og ett gavekort på fotpleie som jeg allerede skal til i morgen. Smeeeeelt.... Det var akkurat det jeg trengte!!! 



Deilig maki sushi...


Mine yndlings roser...


Nyyyydelig sjokoladekake som vi snart skal smake på...

Som dere kanskje forstår så har jeg hatt en nydelig bursdag... Nå skal vi snart spise kake og jeg har funnet frem en prosecco som vi skal kose oss med utover kvelden... Nam, nam! Også bare gleeeeder jeg meg til i morgen! Da blir det fotpleie og shopping... Sukk...

Ha en fortreffelig kveld!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin