onsdag 6. mai 2009

Endelig...

Hei og hå! Endelig har vi fått internetten på plass så jeg kan fortsette mitt bloggeprosjekt! Nå har vi flyttet og flyttet, og det er ikke lite saker og ting vi har. Fytti! I går overleverte vi leiligheten vår til de nye lykkelige eierne. Så nå er det deilig å ha bare ett sted å konsentrere oss om. Det tar sin tid å komme i orden. I nye huset vår var det ikke noe garderobe, så mannen min har vært på Ikea og kjøpt og søndagen tilbringte han hele dagen oppe på soverommet. Han er så flink, altså. Skal si det ble veldig , veldig bra! Blir deilig å få inn klærne. 
Ellers så har jeg hatt ett par bake dager. Det er snart 17. mai og uken etterpå er det dåp og da venter vi vel ca 50 gjester! Da er det greit å få gjort litt i forkant... Det har blitt kanelsnurrer som Eskil hintet om at "det er jammen lenge siden jeg har smakt..." Jeg forstod hintet da! Så han var lykkelig når han kom hjem fra skolen i dag og kjente den gode lukten. Hihi! Så har jeg baket hvetekringle med rosiner og epler, hvetekake med bringebær og kanel, rosinboller og focaccia med oliven og tomat. I morgen skal jeg prøve å få baket pizzasnurrer....

Jeg har ikke fått fortalt om at jeg har vært på loppis. Fant noen kjempefine gammeldagse kjoler. Masse lamper, kjøkkenbord og noen kjempefine skåler. Skal prøve å få tatt bilde av de og legge ut senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin