torsdag 10. september 2009

Besøk av en kommende prins (kanskje...) og nytt skjørt...


I dag fikk vi uventet besøk av en liten søt kar. Mannen holdt på å vaske bil og skulle i kjelleren for å hente slangen. Han skvatt noe sånn inni granskauen da han så den stakkars lille prinsefrosken som så ganske forskremt ut der han stod innimellom slangekveilene. Jeg fikk overtalt mannen om å holde den opp for å kunne ta bilder av den.


Han ser litt gretten ut...



...sikkert fordi jeg ikke ville kysse han...



...jeg har jo tross alt funnet min prins og halve kongeriket er mitt...
Nei, skynte deg avgårde og finne din prinsesse!!!
;o)



Jeg er ikke så veldig kreativ om dagene. Det går mest i strikking og det tar litt tid siden jeg ikke er så veldig flink til det. Men jeg har hvertfall fått laget meg ett nytt skjørt. Det er laget av ett flanellslaken som jeg kjøpte på loppisen her for en stund siden. Jeg falt sånn for de fargen og de fine blomstrene. Helt retro!!! Mistenker meg selv for å være litt retrofil for tiden. Tror jeg er blitt smittet av noen kjente bloggere jeg ser ofte innom her! Hihi!!!


Skjørtet ble så fint sammen med en genser som mamma hadde med seg hjem fra København til meg. Og det såååå deilig å mykt å ha på. Skikkelig koseskjørt!!!


Den flotte blonden kom mamma med til meg før i sommer, sammen med en hel hau med stoffer som har tilhørt min mormor.


Nå er det natta!!!

3 kommentarer:

  1. Skjørtet og genseren passa kjempefint sammen.
    Fine bilder av "froskeprinsen", men eg hadde ikkje kyssa han eg heller.

    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Åååååh, så søt frosken va!! :0) Ej lika froska, so lenge dei ikkje fær under skjørtet mitt! Ej holdt en når ej va oppe på Hornseten en gong, men den spratt ut av handa mi igjen :0)

    Fint stoff du he laga skjørt ut av, ser jo skikkelig moderne ut ilag med en enkel topp!

    Håpe alt e bra me dokke! Gi Adrian en suss i fra mej! :0*

    SvarSlett
  3. Så flink du er ♩♪♫♬
    Jeg er innom for å fortelle deg at du vant høst konkurransen jeg hadde...... ta turen innom meg :D
    Klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin