torsdag 24. september 2009

Teamwork...

Heia! Nå var det jammen en stund siden jeg var her. Har vært på en bitteliten ferie til Alcudia på Mallorca. Jeg, mannen og lille gullet. Været var ikke det aller beste, men vi har  kost ræva av oss på kveldene med lange spaserturer og veldig god mat på restaurant.
Meeeeen... Det var ikke det jeg skulle fortelle om i dag. Jeg hadde bare lyst til å vise dere mitt og svigermors sammarbeid. Hun har strikket jakken og jeg har strikket lua og skjerfet. Nå mangler bare vottene så er antrekket klart for høsten og vinteren!



Jakka er så deilig og tykk. Skikkelig god og varm til kalde dager! Blir skikkelig tøffing lille gullet vårt nå, altså!


Skal prøve å komme sterkere tilbake med mer kreativt etterhvert. Har ikke akkurat vært på topp i det siste...


Ha en hærlig kveld!




2 kommentarer:

  1. Flott antrekk, "så slipper lillegullet å fryse".
    Ville bare ønske deg ei fin helg!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Kjempefint antrekk til en liten pode :) Blir alltid så imponert over strikkeferdigheter (sikkert fordi jeg mangler det genet :)!

    Koselig at du deltar i trekningen til erteblomsten, jeg har bidratt med gave og deltar selv så jeg håper jo også på vinnerlykke på en av de andre gavene :)

    Nå tenkte jeg å lese litt på bloggen din, alltid gøy med nye mennesker!

    God søndag!
    Hilde Iren :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin