lørdag 3. oktober 2009

JIPPI!!! Jeg vant!!!

For noen uker siden vant jeg høstkonkurransen hos rosa engler. I dag kom pakkelappen i postkassen og jeg var ikke sen om å dra på postkontoret og hente den. For som jeg sikkert har nevnt før, så bare eeeeelsker jeg pakker!!! Når jeg stod der på posten så måtte jeg bare flerre opp esken med en gang. 2 søte presanger kom til syne. Men så kom jeg på at jeg ikke kunne pakke de opp med en gang. Jeg måtte jo ta bilde av pakkene før jeg pakket de opp. Dette måtte jo blogges!



2 søte pakker med koselig beskjed...



Seee hva jeg fikk! Nydelig teboks med deilig jordbærte fra Greengate! JIPPIIII!!! Endelig har jeg fått min første Greengate-ting!!! Og ikke nok med det. Jeg fikk også en kjempesøt lommevarmer-frosk!!! Tusen, millioner takk!!! Jeg ble veldig, veldig glad!!!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselige ord ♡
    ♡ så bra at du ble fornøyd, og ikke minst likte pakken. håper du får mange gode kvelder med god te-- den luktet jo så utrolig godt. *knise*
    klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Koselig pakke du fikk.ja.
    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin