torsdag 8. oktober 2009

Mormorpute...

De siste kveldene har jeg hatt meg noen timer ved symaskinen. Det er så mye jeg har lyst til å lage men tiden strekker ikke akkurat til alltid... Jeg har hvertfall fått laget en kosepose som dere kan se i forrige innlegg og nå i kveld har jeg fått laget en koselig mormorpute. Den ble så fin med en brikke som jeg en gang har rasket med meg fra ett loppemarked.


Syns den ble helt nydelig, jeg!



Den passer så godt i den gamle salongen vår som vi har nede på stua. Dette var gøy å lage! Sånne blir det sikkert flere av! Jeg går å leker med tanken å åpne en bloggshop snart. Må vel bare få tid til å lage opp litt ting først...

Nå håper jeg at alle sover godt, for det skal jeg snart!

Nattinatt!!!

1 kommentar:

  1. WOW WOW det ble jo super lekkert på sofaen- skikkelig hjemmekoselig.

    Det gardin stoffet var jo så nydelige, men aristokattene mønsteret..
    Godt at du likte teen :)
    Klem

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin