tirsdag 10. november 2009

Julegaveproduksjon og farsdagskos...

Hei, hei!

Nå har jeg jammen kommet skikkelig i gang med produksjonen her i huset. Det er så koselig på kveldstid etter at lille gull har lagt seg å sitte å pusle. Jeg lovte å vise dere de ullne hjertene jeg lagde forrige uke, så her kommer de...


De er sydd i ullfilt og fine, gamledagse bilder som er strykt på linstoff som deretter har blitt sydd på hjertene...






Fine å henge til pynt på dører og hyller. Jeg skal få laget noen flere som er litt mere "julete" også...




Her er de nyeste lysene jeg har laget. Fint pakket inn i cellofanposer med blondesløyfer på...



Jeg er så svak for engler til jul...



I helgen hadde vi besøk av pappaen min og lillesøster Maria. Dvs. pappa skulle på cupfinale så var her bare natt til lørdag. Lørdagen var det kos på oss tre som var igjen hjemme. Må jo dulle litt med lillesøster som jeg ser så altfor sjeldent... Så da ble det litt farsdagsshoppoing på Eidsvoll med kos på kafe og hjem på ettermiddagen for å lage fine farsdagskort.


Her sitter Maria og lille gull. Se kaoset vi hadde på stuebordet. Mannen bare himlet med øynene når han kom hjem! Hihi! Dette er så koooos!






Lille gull måtte jo lage kort til morfar. ...Med en smule hjelp fra mamma...



Kort og gaver til pappaen min...



Kort til far i huset...



...Og presang...






...Som inneholdt dette... Skopusseeske i sink som inneholdt gode og varme saueskinnstøfler... Nå skal ikke mannen fryse mer på beina altså...


Søndagen ble en koselig feiring med god middag, babysvømming og seier til Ålesund!!! Ikke verst farsdag dette altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin