fredag 27. november 2009

Krakken...

Ett lite livstegn fra meg midt i julemarkedforberedelsene. Jeg har nemmelig meldt meg på ett julemarked nå til søndagen på Jessheim. Bare med en uke til å produsere opp noe salgbart, for jeg hadde ingenting. Jeg håper det kan være salgbart, hvertfall... Det blir spennende å se! Julemarkedet skal være fra kl.16-19, så det er bare å ta turen om det er noen som er i nærheten! Jeg skal vise dere alt jeg har produsert senere. Nå skal jeg vise frem en søt liten krakk som har fått seg en enkel makeover. Den skal lille gull få ha på rommet sitt!



Fant så kjempetøfft stoff hos Panduro med masse Folkevogner på...



Sånn var den. Kjedelig, sant?



Her ser der den klar på rommet til lille gull. Ble veldig bra synest jeg.


1 kommentar:

  1. Heisann Janette:)
    Takk for koselig mail. Kjekt å høyre frå deg! Krakken til lille gullet ditt var kjempesøt:) Du må ha så mykje lukke til med julemarkedførebredelsane(husk å puste!) å håpe på godt salg(hadde ej budd nærere ha ej nok våre å funne der:) Vi sjåast her inne i bloggland.

    Gode adventklem(he bjynt å dele dei ut!:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin