torsdag 5. november 2009

Biscotti...

Her på Eidsvoll har snøen ladet ned og julestemningen har så smått begynt å snike seg inn i hodet mitt. Det har gjort at jeg endelig har kommet i gang med årets julegaveproduksjon. I går fikk jeg laget kjempegode biscotti som skal pakkes i fine poser og stæsjes opp med bånd og lapp.



Her ligger de nydyppet i mørk sjokolade og frister så veldig...



Oppskriften fant jeg på denne bloggen, men har byttet ut sitronskall med appelsinskall og i tillegg dyppet kjeksen i sjokolade... Biscotti er kjempegodt å ha vedsiden av kaffe eller te. Men husk å dyppe den i kaffeen eller teen så de blir myke ellers brekker du tenna!!!

Nå i kveld har jeg fått meg noen timer ved symaskinen og da har jeg fått laget noen "ullne" hjerter som lukter så godt av lavendel. Skal vise dere bilder en annen dag!

Ha en fin kveld/natt videre!


1 kommentar:

  1. Mmmm,dissa såg kjempe go ut..
    kosli de va me snøve utfør vindue ditt :-)
    ej gler mej til jul...

    klem frå siv malin

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin