søndag 12. juli 2009

Ett lite livstegn...

Hei, hei!
En ukes tid siden jeg var her sist. Jeg har vært litt travelt opptatt med besøk også har jeg ikke hatt helt bloggelyst i mangel på ting å skrive om... Men nå er jeg altså forhåpentligvis tilbake!
I dag hadde vi (jeg og mannen min) en skikkelig herlig middag med god vin. Han kjøpte hvalbiff med seg hjem i går. Jeg smakte hvalkjøtt en gang jeg var liten og det kan jeg bare si at det fristet IKKE igjen. Det var som å spise tran med kniv og gaffel!!! Grøssss.... Men etter litt overtaling, så fikk mannen min viljen sin...


Koselig kjærestemiddag... Hvalkjøtt i strimler med løk, paprika og champingnon i fløtesaus med potetstappe og tyttebærsyltetøy. Vi drakk Concannon petite sirah til. Det smakte nyyyyydelig! Fristet til gjentagelse! Hemmeligheten er å ikke steke kjøttet for mye. Medium minus er veldig bra, da er kjøttet så mørt at det smelter på tungen!
Nå sitter vi på loftstuen og skal se romantisk film. Hete netter i Rhodante... Vi koser oss, kjæresten min og jeg...


Må vise fatet jeg har fått fikset på... Kjedelig trehvitt fat fra Ikea ble hvitt og fint og i kveld bruker vi det som lysfat til mine lekre lotusblomster...






Jeg har heklet framstykket på en pute... Jeg elsker disse fargene! Sommerlig og lekkert!


...Så har jeg stolt begynt på ett lappeteppe... Vi får se hvor stort det blir...


Til slutt må jeg vise en fin pute jeg fant nede på loppisen i går. Syntes den var helt spesiell og klarte ikke å gå fra den...

Nå skal romantikken blomstre her på loftstua! Hihi!

Ha en deilig kveld!

1 kommentar:

  1. Fargene i hekleteppet ditt er helt etter min smak også! Kjempelekkert. Kos dere videre på loftstua.
    Nordisk Landliv

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin