mandag 20. juli 2009


Hei, hei!

Det blir ikke tid til så mye blogging for tiden, tross dårlig vær. Vi har hatt en del besøk og snart kommer broren min, samboeren og søøøøte beibien Sol på ferie til oss... Vi gleder oss masse! På lørdag blir det storfest her. Da fyller mannen min 39 år og det skal feires med brask og bram!!! Har invitert masse venner til grilling. Vi får bare håpe at værgudene kan holde oss med litt finevær! Uansett skal det bli gøy! 
På lørdag tok vi oss en handletur til Sverige. Kjørte til Svinesund og handlet masse på det nye flotte senteret. Deretter tok vi båten fra Strømstad til Sandefjord. Der spiste vi deilig buffet ombord og koste oss glugg ihel! Det ble jo selvfølgelig litt shopping i tax free butikken. Litt vin godter og parfyme til mamsen. Elizabeth Arden sin Sunflower er min ultimate sommerduft! 


På Indiska fant jeg meg en kjempefin kjole som jeg skal ha på meg på festen


Grønt er min absolutte favorittfarge!


Litt god vin til bursdagsfesten... En søt til jordbær og en tørr til maten...


Anthon Berg. Mamsen´s favoritter... Nammmmm....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin