lørdag 4. juli 2009

Fra gammelt til nytt...

Heia!

Nå er det noen dager siden jeg la igjen noen ord. Det har vært så fantastisk vær så jeg og prinsen har nytt late dager på stranden. Planen var å dra dit i dag også, men så langt har ikke solen tittet frem ennå... Jeg har jo fått gjort litt innimellom svettebygene da. Kan si at jeg har gått amok med spraymalingsboksen igjen! Hihi! Det er så gøy! Det går så fort også synest jeg det blir såååå fint! Her er noen av tingene jeg har fått fikset på...


En gammel messinglampe kjøpt på loppis for en stund siden...


Ble hvit og fin med litt maling...


Lampefoten er så fiiiiin...!


Så var det denne gipshylla som jeg fant på bruktmarked på Grunerløkka for noen år siden. Den hadde vel sett bedre dager. Vises ikke så godt på bildet, men den var blitt ganske misfarget med flekker i gult og brunt...


Den ble bare heeeeeelt nyyyyyyydelig når den fikk litt maling på seg...


Nå henger den til pynt på soverommet...


Seeeee...


Nå kan jeg sovne med stort smil om munnen og drømme søtt... Zzzz...Zz...


Disse lysestakene fikk også en liten make over. De kjøpte jeg på Ikea for mange herrens år siden. De var i svart smijern og mannen min hadde begynt å spraye den ene i hvitt. Så har han tydeligvis gått tom for spraymaling, for den har stått halvferdig nå i over ett år... Nå var det min tur å gjøre de ferdige!


Ble veldig fine...


...Men hadde kaskje vært likså fine som de var til vedkurven og den flotte ovnen vår. Men pytt, pytt...


Se! Er den ikke vakker? Jett om jeg ble sjelven i knærna nå vi var her på visning! Stod bare å hoppet i andre etasje her for jeg ville ha dette huset. Visste innerst inne at det aldri i verden kom til å bli vårt. Men der tok jeg visst feil, gitt!!! Hihi! Og glad er jeg for det!!!


Nå begynner solen jammen å titte fram, så nå skal jeg legge baguettene i ovnen og lage picnickurven klar for stranden.

Ha en vakker dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin