lørdag 4. juli 2009

Strandliv...



Her var jeg igjen. 2 ganger på en dag å greier!
Kommet hjem fra stranden og hadde litt tid til overs nå når lillemann sover og middagsmaten hans står på kok. Det er så gøy nå når han kan få litt annet enn den kjedelige melka! I dag blir det potet og broccoli pure. Håper han liker det... Jeg lager mye når jeg først lager så jeg får fryst ned i ferdige porsjoner. Åhhh... Vi koste oss så veldig på stranden i dag. Det er jammen deilig å ha mammapermisjon nå! Bare later oss hele tiden med god mat og masse kos...


Min strandmat i dag. Baguette med verden beste tunfiskrøre. Bra jeg tok bilde av den før vi dro på stranda, for den så ikke like delikat ut når jeg pakka den ut av kjølebagen. Men smakte veldig godt gjorde den!

Oppskrift:
1 boks tunfisk i olivenolje
ca 1 ss agurkmix
1/4 finhakket rødløk
litt karri
1 ss majones
2-3 ss rømme
litt presset hvitløk
salt
pepper



Hurdalsvannet...


Veldig koselig liten badeplass...


Små søte tåer som koser seg i sola...


Mamsen koste seg når lille skatten sov...


Ha en fin lørdagskveld!!!

1 kommentar:

  1. Hei! Så herlig bilde av de små tærne. Deilig med sommer for store og små!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin