fredag 31. juli 2009

Fest for far i huset...

På lørdag hadde vi som nevnt tidligere bursdagsfest for mannen min. Han ble 39 år og dagen ble feiret fra tidlig morgen av. Vi listet oss tidlig opp og pyntet kake og lagde frokost. Så marsjerte vi alle sammen, 5 barn og 6 voksne, inn på soverommet mens vi sang bursdagsangen for full hals! Skal si det var en som gliste fornøyd der i sengen!


Bursdagskaken klar til å tennes på...

Det ble så koselig fest senere på dagen. Vi hadde bedt alle om å ta med noe å legge på grillen og noe å drikke mens vi skulle stå for resten. Det ble bakt deilige foccacia med rødløk, fetaost og tomater, så ble det laget hemmelaget BBQ-saus, peanøttsaus, bearnaise, tomatsalat, coleslaw, tomatsalat, vanlig salat, potetsalat, bakte poteter og til slutt fløtepoteter. PHU!!! I kampens hete var det bare tomatsalaten som ble tatt bilde av...



Til dessert ble det sjokoladekake, skumkake (kokkosbollekake), friske jordbær og bringebær og mamsens frodige utvalg av deilige Anthon Berg sjokolader...

Svigerinnen min, Camilla, pyntet bordene etter alle kunstens regler. Hun er sååååå flink og jett om jeg ble fornøyd!!! Jeg viste henne bare ett velfylt lintøyskap og sa at her kan du bruke det du vil! Se her så fint det ble!

Jeg klarte ikke velge hvilke bilder jeg skulle vise, så her er en hel hau!

Bilder før vi dekket på og tente lysene...










Se så fint med tente lys...









Det ble en koselig fest og mannen var godt fornøyd når vi gikk til køys...


2 kommentarer:

  1. Heldiggrisen, altså! Kan tenke mej han va godt fornøgd, ja! Nydelig dekka bord! :0)

    SvarSlett
  2. Thi hi.... så fine bilder det blei ;)

    Klem Camilla

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin