onsdag 1. juli 2009

Deiliiiig fruktsalat, ferdig bokhylle, smykker og lys...


Pappa var innom en sving her en dag og hadde med seg kjøttmoreller og en kasse med pakistanske mangoer. De er heeeelt nydelige!!! Morellene gikk ned på høykant før jeg fikk tatt bilde av de. Måtte bare lage en fruktsalat som kan stå å godgjøre seg til mannen kommer hjem fra jobb... Se de fantastiske fargene!

Mango, fersken, epler, markjordbær fra hagen, mynte som også er fra hagen litt sukker og presset lime. Skal serveres med vaniljekesam. Nam, nammmmmm....


Så ble bokhyllen endelig ferdigmalt. Nå kan jeg begynne på neste maleprosjekt. Kan si at det er ikke få! Ble veldig fornøyd med resultatet. Kjøpte "diamant" knotter til skuffene og det ble jo bare toppen etter min smak!!! Se her:


Hyllen ble gitt bort på Finn.no. Glemte jo helt å ta før-bilde, men det var altså en helt vanlig furuhylle. Egentlig var det hyller med sånne vinflaskeholdere på. De skrudde jeg av og fjernet noen hyller... Her skal litt av kokeboksamlingen min få plass... Ble litt mørke bilder, men, men... 


Søt, ikke sant???


Jeg har fått laget noen smykker og litt lys. Jeg lagde det før vi dro til Ålesund. Lysene ble gitt bort i sommergave til familie og venner...


Forskjellige lys... Liker så godt de med fuglene...


Måtte ha med litt sommerlige smykker hjem...


Medaljongene ble hengt i brun semska lærsnor...


Lagde ett laaangt smykke også...


Disse smykkedelene kjøpte jeg når jeg var i Barcelona i fjor... Hjertet med tekst er kjøpt på Panduro...


Think about happy things...


Nå skal jeg ut å nyte solen. Var jo egentlig meldt regn til i dag. Ser ikke ut som det skal komme...

Nyt dagen, den er din!!!

1 kommentar:

  1. Hei, hei! So DEILIG dinna fruktsalaten såg ut! Skikkelig eksotisk!! OG bokhylla vart fantastisk fine! Du fe det til du! ;0) EJ visste ikkje at onkel Einar driv indisk restaurant!? Dit må ej å Alexander når vi skal til Ålesund neste veke! Mmmmh, indisk! So spesielt det va dåpskorte du ha laga til Sol, å puta som du ha bestilt! Du kunne ha laga den puta sjøl! It's SO you! ;0) Ej e altfor trøtte til å kommenetere på alle dei fine bilda du he lagt ut i kveld..he vore på jobb i 30 varmegrade å skikkelig hektisk når vi he sitteplassa i sola å ALLE skal sitte der! Skal på jobbe jenn i morgå å litt på søndag so bære det avgårde med hurtigruta heim :0) Ej å Alexander he fått oss lugar - romantisk, hihi! :0)

    Sov fantastisk godt! Klem K :0*

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin